تماس با ما : 09210316610

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید

Production of Shahsavnd ُSeat covers

روکش صندلی خودرو

بنر سایتامروزه انواع روکش صندلی خودرو یکی از موارد پر کاربرد به شمار می رود که هر شخصی با توجه به رنگ ماشین خود معمولا به انتخاب انواع روکش صندلی می پردازد. با خرید انواع روکش صندلی خودرو نه تنها به زیبایی ماشین خود کمک کرده اید بلکه باعث سلامت بیشتر خودرو هم می گردد. انتخاب انواع روکش صندلی خودرو سلیقه ای می باشد
انواع روکش صندلی خودرو [ بهترین برند روکش صندلی ]

روکش پارچه ای صندلی ماشین:

 

یکی از انواع روکش صندلی خودرو، روکش پارچه ای می باشد که امروزه به نوعی انتخاب بسیاری از افراد برای روکش ماشین خودرو است و دلیل آن برتری مزایایی می باشد که نسبت به روکش چرمی دارد. این نوع از روکش ها از طرح و رنگهای متنوعی برخودارند و فرد می تواند با در نظر گرفتن سلیقه خود به انتخاب و خرید آن بپردازد.

از آنجایی که هوا در روکش های پارچه ای جریان دارد، از ایجاد عرق جلوگیری می شود و از لحاظ قیمت روکش صندلی، بسیار مقرون به صرفه می باشد. البته در زمان خرید به وزن و ضخامت آن باید دقت شود. هرچه وزن و ضخامت بیشتری داشته باشد، از دوام بالاتر و طول عمر بیشتری برخوردار است.

روکش چرمی صندلی خودرو:

 

انتخاب دیگری که برای روکش صندلی ماشین می توانید داشته باشید، روکش چرمی می باشد که تمیز کردن صندلی به راحتی، از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود و برای افرادی که فرزند کوچکتری دارند و تمیز کردن داخل ماشین یکی از دغدغه های این افراد می باشد، استفاده از این نوع روکش پیشنهاد می شود.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

برای خرید های بالای 200 هزار تومان

بازگشت وجه تا 30 روز

گارانتی بارگشت 30 روزه وجه

تضمین کیفیت

تضمین 100 درصدی کیفیت

عضو شتاب

پرداخت توسط کارت های عضو شتاب